Προπτυχιακές σπουδές

Η κατάρτιση των νέων επιστημόνων, η καλλιέργεια δεξιοτήτων και ευρυμάθειας, η προαγωγή των ανθρώπινων-οικουμενικών αξιών και η πρόοδος της κοινωνίας αναδεικνύονται με το διδακτικό έργο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.
Η Σχολή Επιστημών Υγείας δίνει βαρύτητα στην άρτια εκπαίδευση των φοιτητών των Τμημάτων της, μέσω των σύγχρονων προγραμμάτων προπτυχιακών σπουδών, της επιστημονικής αρτιότητας των διδασκόντων και των εφαρμοζόμενων εκπαιδευτικών μεθόδων διδασκαλίας.
Οι προπτυχιακές σπουδές στα έξι Τμήματα της Σχολής οδηγούν στα αντίστοιχα πτυχία. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών, τα πτυχία απονέμονται από τη Σχολή Επιστημών Υγείας.
Όλα τα παρεχόμενα πτυχία αντιστοιχούν στο επίπεδο 6 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (European Qualifications Framework).
Ειδικότερες λεπτομέρειες για τα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών και τα παρεχόμενα πτυχία παρουσιάζονται αναλυτικά στις ιστοσελίδες των αντίστοιχων Τμημάτων της Σχολής.
- Τμήμα Βιοχημείας – Βιοτεχνολογίας
- Τμήμα Δημόσιας και Ενιαίας Υγείας
- Τμήμα Ιατρικής
- Τμήμα Κτηνιατρικής
- Τμήμα Νοσηλευτικής
- Τμήμα Φυσικοθεραπείας
Κατά την αποφοίτηση, μαζί με το πτυχίο, χορηγείται το παράρτημα διπλώματος. Το παράρτημα διπλώματος χορηγείται από ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης βάσει διεθνώς καθορισμένων προτύπων. Το παράρτημα διπλώματος αποτελεί ένα σημαντικό εργαλείο διαφάνειας του πλαισίου Europass και έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει και να υποστηρίξει την αναγνώριση των ακαδημαϊκών προσόντων.
Το παράρτημα διπλώματος υποβοηθά τους πτυχιούχους να διασφαλίσουν ότι τα πτυχία τους αναγνωρίζονται από ιδρύματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, από δημόσιες αρχές και από δυνητικούς εργοδότες στη χώρα τους και στην αλλοδαπή, αν και δεν υποκαθιστά τον πρωτότυπο τίτλο σπουδών.
Το παράρτημα διπλώματος: (α) παρέχει λεπτομερή περιγραφή των σπουδών που ολοκληρώθηκαν, (β) διευκολύνει την πρόσβαση του κατόχου του σε ευκαιρίες απασχόλησης και περαιτέρω σπουδών στο εξωτερικό, (γ) διευκολύνει τη σύγκριση τίτλων και προγραμμάτων σπουδών φοιτητών από διαφορετικές χώρες της Ευρώπης, (δ) αναβαθμίζει την αναγνώριση των τίτλων σπουδών, (ε) προβάλλει σωστά τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, (στ) συμβάλλει στη διασφάλιση της θεσμικής αυτονομίας των ιδρυμάτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, (ζ) παρέχει ένα κοινό πλαίσιο αναγνώρισης των ακαδημαϊκών προσόντων και (η) συμβάλλει στη μείωση της διοικητικής επιβάρυνσης των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

